Teraz się pisze i mówi że pod tym tematem siemirowice powinny byc tylko siemirowice a nie produkować bzdur i strona juz 68 .normalna parodia .....do Goscia nic nie dociera i znowu co mają obrazy Van gogha wspólnego z siemirowicami...pierwsze strony bardzo fajne tylko zdjecia z siemirowicjednostki ,osiedlaitd, a pózniej lwów, wilno wojna c1945 szczecin słoneczniki ,wrzosy i stek innych bzdur, az sie tu zagladac nie chce...
Mariusz, przeglądam forum Siemirowice codziennie czekając na ciekawe zdjęcia i informacje nt. Siemirowic. Niestety podobnie jak kilku przedmówców skłaniam się do wersji, że chrzanisz na tym forum trzy po trzy. I nie pisz do kogoś, że jak się komuś nie podoba to nie musi czytać bo jesteś bezczelny!
Wklejasz zdjęcia i poruszasz tematy, które mają się do Siemirowic jak pięść do oka. Wyluzuj chłopie! Przecież już to przerabialiśmy! Pisz o Siemirowicach albo w ogóle nie pisz. A jeśli masz parcie na uzewnętrznianie myśli w internecie załóż sobie bloga albo konto na Facebooku.
Trollujesz człowieku.
Forum nie jest tylko do pisania. Jest również czytelnią. Nie piszemy jeśli nie mamy nic do napisania nt. Siemirowic. Jeśli coś mam, piszę - jeśli nie mam, nie piszę. Proste. A Ty piszesz byle pisać. I do tego w 80% nie na temat.
Jest takie mądre powiedzenie: "Lepiej mądrze milczeć niż głupio gadać."
Podpisuję się pod wypowiedziami Dariusznu,Kapiji i Rogerwaters-a dot.postów Mariusza.
Mam wrażenie,że Mariusz uważa się za"prowadzącego"to forum,że bez niego przestanie ono istnieć.Już raz napisałam,że zachowuje się jak "obrażalska panienka"nie znosząc wobec siebie jakichkolwiek słów krytyki.Jego zainteresowań nie muszą podzielać inni,a jeśli są zainteresowani historią wiedzą,gdzie należy szukać rzetelnych informacji.Bo Mariusz wielokrotnie myli fakty prze co jest osobą niewiarygodną.
Oczywiście Mariusz natychmiast będzie mnie atakował za słowa krytyki tak jak pozostałe osoby potwierdzając co wyżej napisałam.
Pozdrawiam wszystkich zainteresowanych
Na forum n-k są fajne fotki z Siemirowic z lat dość odległych i z przyjemnością się je ogląda
Aż osiem milionów złotych zamierza przeznaczyć PKP PLK Centrum Realizacji Inwestycji w Gdańsku na modernizację linii kolejowej z Lęborka do Maszewa Lęborskiego. Tory na tej trasie to tzw. linia o znaczeniu obronnym. Do tej pory z nich nie korzystano. Inwestycja jest realizowana na potrzeby jednostki wojskowej w Siemirowicach.
W odpowiedzi dla jaobserwator.
Poczytałem "lekturę" na temat tej linii kolejowej. Jest nawet harmonogram prac.
Tylko rzeczywistość rozmija się z planem realizacji. Myślę, że jak zawsze "winne" są pieniądze a właściwie ich brak !!!
Ta linia praktycznie będzie tylko w dziale "obronnym" bo na rozwój posażerskiej nie ma co liczyć. Zadecydują względy ekonomiczne a tutaj są twarde realia. Ewentualnie w rachubę wchodzi tylko usługa turystyczna.
Pożyjemy, zobaczymy.
Osobiście nie spotkałem na tej trasie jakiejkolwiek oznaki odbudowy linii.
Jest ona potężnie zarośnięta drzewami-samosiejkami. Stare tory wymagają utwardzenia i częściowej wymiany. Do tego przepusty, wiadukty ...
Osobiście chciałbym aby było tak jak w projekcie.
Jednak patrząc realnie - odległa jest wizja tej linii.
Postaram się w najbliższym czasie pokazać kilkanaście zdjęć z tej trasy.
Sami zobaczycie jak ona wygląda.
Głowa do góry! Może ???
Pozdrawiam !!!
Asiu ja nie mylę faktów historycznych tylko wystarczy , że jedno słowo zmieni całkowity tok myślenia .
Tak to już zauważyłem u Siebie .
A ja nie z tych abym kierował forum .
Więc poczekam na Wasze ciekawe posty , na razie się od niego odsuwam bo widzę , że mnie ośmieszacie i rzucacie kłody pod nogi
Mam wrażenie takie , że nie chcecie mej osoby na tym forum
Ostatnio zmieniony przez Mariusz1962 dnia Fri Sep 28, 2012 21:16, liczba edycji: 1
Aha jeszcze jedno winień jestem sprostowania co do tego Szczecina - posty ze str 67 części 19 tego forum.
Uważam , że takie plakaty mogły się znaleźć w każdym mieście na tak zwanych ziemiach odzyskanych .
Mogło to być w Lęborku i za miast nazwy Szczecin na pewno nazwa była Lębork itp
Na przykład mogło by pisać - Lębork jest nasz czy polski .
Nie żyłem tych czasach , a trudno mi na to odp
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.„Modernizacja linii kolejowej nr 237 Lębork – Maszewo Lęborskie”.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Linia kolejowa nr 237 Lębork - Maszewo Lęborskie.
Kod NUTS PL63
II.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
II.1.4)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.„Modernizacja linii kolejowej nr 237 Lębork – Maszewo Lęborskie”.
Zakres zamówienia obejmuje:
a) opracowanie dokumentacji,
b) kompleksową wymianę nawierzchni linii kolejowej nr 237 od km 0,404 do km 11,400 wraz z robotami podtorzowymi oraz na stacji Lębork toru nr 8a na długości 30 m,
c) wymianę rozjazdu nr 3 na st. Lębork wraz z wymianą łącznika rozjazdowego Rz3 -Rz 5,
d) likwidację 5 szt. rozjazdów (w miejscach zlikwidowanych rozjazdów – zabudowa torem),
e) naprawę 7 przejazdów kolejowych w km 0,982; 1,403; 1,626; 2,390; 3,447; 5,389; 10,458,
f) modernizację 17 szt. obiektów inżynieryjnych, oraz wykonanie robót towarzyszących w branży automatyki i elektroenergetycznej.
(...)
II.2.1)Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień)
Wartość: 9 896 941,44 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 23,00
Konsorcjum Strabagu zmodernizuje odcinek Lębork – Maszewo Lęborskie
Oferta konsorcjum w składzie Strabag Sp. z o.o. (lider), Strabag Rail GmbH oraz Strabag Rail Polska Sp. z o.o. została wybrana jako najkorzystniejsza spośród 12, które wpłynęły do Centrum Realizacji Inwestycji PKP PLK w Gdańsku. Zwycięskie konsorcjum zaproponowało za wykonanie tego zamówienia nieco ponad 8 mln zł netto, podczas gdy zamawiający szacował wartość zamówienia na 22 mln zł netto.
Dołączył: Sob Maj 27, 2006 19:48 Posty: 7459 Skąd: Babie Doły
Wysłany: Sob Wrz 29, 2012 22:02 Temat postu: Re: SIEMIROWICE cz. 19
W odpowiedzi do linii kolejowej Lębork-Maszewo - do Siemirowic.
Nigdzie nie widzę daty końca tej realizacji. W takim tempie to ...
Dzisiaj podskoczyłem okazyjnie do Maszewa. Co tam na torach widać zobaczcie sami. Żadnych przedsięwzięć !!!Wszystko zarośnięte.
Owszem, można to usunąć i dać nowe torowisko ale czas, czas, czas ... ucieka !!!
Następnym razem pojadę w rejon Malczyc.
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Możesz zmieniać swoje posty Możesz usuwać swoje posty Możesz głosować w ankietach
Portal www.MojeOsiedle.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi
zamieszczanych przez użytkowników serwisu. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo
lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną
lub cywilną.